Doprava a platba

Online platby

Online platby jsou zajištěny platební bránou ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby, které probíhají skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

1.Platba kartou 

Nejrychlejší způsob je platba kartou. Po kliknutí na tlačítko "platba kartou" budete přesměrování na platební bránu ComGate, kde zadáte číslo karty, datum platnosti a třímístné číslo ze zadní strany karty. Vše je zabezpečeno 3D secure, dle vašeho nastavení budete tedy žádáni o doplnění SMS kódu. 

2. Online bankovní převod

Po kliknutí na tlačítko platby převodem budete pomocí platební brány ComGate přesměrování do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte a potvrdíte předvyplněné údaje. Po ukončení platby budete přesměrování zpět do obchodu. 

 3. Opakované platby 

Zaplacením služby předplatného platební kartou dává zákazník souhlas k autorizaci použité karty pro automatické strhávání plateb za objednané služby v dalších obdobích. Souhlas s opakovanými platbami trvá po dobu neurčitou, dokud nedojde k ukončení opakovaných plateb na žádost zákazníka nebo ukončení poskytování služby ze strany provozovatele. 

  • Automaticky strhávaná částka a perioda opakovaných plateb je vždy stejná. Automatické stržení platby probíhá měsíčně (tzn. každých 30 dní) ve stejné výši za měsíční členství jako při objednání služby a to po celou dobu trvání členství v programu. 
  • Po každém automatickém stržení platby přijde zákazníkovi potvrzení o provedené platbě e-mailem, jehož součástí bude faktura za předplatné.
  • V případě neúspěšného stržení platby z karty bude zákazníkovi zaslán e-mail o tom, že platba neproběhla, a pokyny, jak v této situaci postupovat ( jak uhradit fakturu jiným způsobem, aby nedošlo ke zrušení služby předplatného).
  • Pokud dojde k expiraci karty, přijde zákazníkovi upozornění na neuhrazenou fakturu a může tak snadno kartu nahradit novým způsobem platby. 
  • Zákazník může opakované platby bezplatně ukončit kontaktováním prodejce na emailu info@pastry.cz.

Kontakty na poskytovatele platební brány:

ComGate Payments, a.s.

Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

 

Dobírka

Dobírka je umožněna u objednávek neobsahující zboží, které podléhá zkáze při teplotních změnách. Je zpoplatněna částkou 50 Kč.  

 

Doprava

1.PPL

Jedním z poskytovatelů je služba PPL, kde si můžete zboží snadno nechat doručit na adresu. 

Cena této dopravy je 109 Kč. Pokud zvolíte platbu na dobírku, je zde ještě dodatečný poplatek 50 Kč. 

Nad hodnotu nákupu 1500 Kč je doprava zdarma. 

 

PPL Slovensko je za poplatek 199 Kč. 

 

2. Zásilkovna 

Dalším posyktovatelem je služba Zásilkovna, kde si můžete zboží nechat doručit na jedno z mnoha výdejních míst.

Cena dopravy je 89 Kč. Pokud zvolíte platbu na dobírku, je zde ještě dodatečný poplatek 50 Kč. 

Nad hodnotu nákupu 1500 Kč je doprava zdarma.  

POZOR POUZE DO HMOTNOSTI 5kg! 

Ceny zásilkovny do zahraničí se mohou lišit. Pouze doručení na adresu. 

 

3. DPD

Doručení na adresu od přepravní společnosti DPD 125 Kč, doručení na výdejní místo 89 Kč.

Dobírka je za poplatek 50 Kč.

Nad hodnotu nákupu 1500 Kč je doprava zdarma.

 

4. Expres odbavení

V případě, že je objednávka odeslána a zaplacena do 13.30 ve všední den, bude tentýž den ještě předána dopravci a doručena následující pracovní den.

Do poznámky nutno uvést preferovaného dopravce, jinak zvolíme my dle aktuální situace.

 

5. Osobní odběr eshopových objednávek je možný na adrese: Rostoklaty 173, 28171. 

Kudy k nám? 

Nacházíme se přímo u hlavní silnice směrem na Kolín v obci Rostoklaty, ve směru z Prahy po pravé straně. 

 

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz