FAQ

Nejčastější otázky a odpovědi:

  • Za jak dlouho bude objednávka doručena?
    • Pokud zvolíte nejrychlejší doručení a zaplatíte objednávku do 13:30, bude Vám doručena následující pracovní den.
    • Standardní objednávky expedujeme do 2-3 pracovních dnů po zaplacení. Doručení obvykle probíhá následující den po expedici. 

 

  • Můžu se někde na produkty podívat?
    • Určitě ano! Máme vlastní prodejnu v Rostoklatech.

 

  • Co dělat, když objednávku potřebuji doručit rychleji?
    • Pro tyto případy máme možnost EXPRES odbavení (při objednání do 13:30), kdy objednávka dorazí následující pracovní den. Případně si pro zboží můžete přijet k nám na prodejnu.

 

  • Proč není ve výběru dobírka?
    • Pravděpodobně v košíku máte zboží, které by mohlo vlivem vyšších teplot podlehnout zkáze, obzvláště při doručení na výdejní místa. Platit dobírkou můžete v případě, že nás o to písemně požádáte (poznámka u objednávky).
    • V zahraničí bohužel kvůli kurzovým rozdílům na dobírku platit nelze.

 

  • Jak postupovat, když chcete objednat zboží, které momentálně není na e-shopu dostupné?
    • Stačí nám napsat na email nebo messenger, my ho pro Vás objednáme a v případě dostupnosti ho do 1-2 pracovních dnů na e-shopu uvidíte skladem.

 

  • Co dělat, když zboží (neporušené) potřebuji vrátit?
    • Na e-shopu najdete formulář k odstoupení, stačí pak zboží do 14 dnů zabalit a poslat na naši adresu Rostoklaty 173. 

 

  • Kdy si můžu přijet pro objednávku s osobním odběrem?
    • Jakmile bude připravena, napíšeme Vám e-mail.

 

  • Nedorazila zásilka tak, jak měla?

 

  • Co mám dělat, když je příliš velké teplo a nechci zboží ihned odeslat?
    • Stačí nám napsat poznámku k objednávce, počkáme s odesláním na lepší počasí.

 

  • Co znamená štítek Sugarlife? 
    • Produkty označené tímto štítkem najdete v nové knize Macarons by Sugarlife.

 

 

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz